måste-skriva-av-mig

jag har världens lust att avslöja det jag vet. men nej, jag ska visa mig som en bra tjej. att du inte har stake nog att säga vad du tycker och tänker är ditt problem, inte mitt. bara ditt och delvis hennes. för det är hon som får lida i slutändan, när hon får reda på vad som skett i ditt huvud. varför jag ens vill förklara för henne? jag vet inte. för i hennes ögon är jag inget annat än ett hatobjekt som hon vill bli av med, en gapig fjortis som säger vad jag tycker och tänker, får vad jag vill. men vet du vad? tänk dig in i ditt eget liv tjejen, så ska du se vem som är vilket av oss två. om jag vill förstöra för dig? nej. för då hade jag redan haft det jag vill ha, som är det mest betydelsefulla för dig. sluta hata mig för något jag inget gjort, lär dig känna mig, därefter kan du ha åsikter om mig och uttrycka dig om mig och mitt beteende. för du vet ingenting om mig. och han, ja.. han ska få piss om han fortsätter.

Kommentarer
Postat av: ssanni

2010-08-31 @ 21:26:46
URL: http://alexandrahlindberg.blogg.se/
Postat av: ssanni

ooj råka trycka enter ;$ men ses i veckan? ta en fika eller något? typ torsdag?<3

2010-08-31 @ 21:27:24
URL: http://alexandrahlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0