mitt hår luktar dig

jag saknar dig, även då du sitter framför mig och skrattar åt det jag säger till dig. jag vill så mycket, men jag varken vågar eller kan. varför känner jag såhär? det är som en lag, något förbjudet. känslan jag får då du tittar på mig, eller när du ler mot mig. jag kan inte beskriva den, jag fylls med kärlek. jag vill så gärna vara nära dig, få röra din kind, andas in din doft. att få prata med dig, om det så bara varar i fem minuter är dagens höjdpunkt. bara få vara, bara vara vi två, inte tänka på någonting annat som kretsar runt oss. jag älskar det så. jag älskar dig.

detta är min blogg, inte görans, inte svens och inte din. jag skriver vad jag vill, så skit fan i vad jag skriver om ni stör er på det. big deal?! don't think sooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0