älskade, underbara

hade värsta drömmen inatt. mamma hade bestämt sig för att ta hand om en ett-åring (vars föräldrar inte längre kunde ta hand om honom) och denna ett-åringen lärde jag att behandla tjejer med värdighet och respekt. då han senare blev 16 år så blev han sårad och utnyttjad av en f.d kompis till mig, jag skrek och skrek och skrek. hon hade sårat min lillebror som jag älskade och värderade högt. hon hade krossat hans hjärta. mig kunde hon få ge skit, men inte min lillebror som var en så bra kille. när jag vaknade för ett tag sedan var det som ett litet hål i hjärtat, för relationen jag hade fått med min s.k lillebror i drömmen var så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0