more

sitter just nu inne på toaletten då där är bäst uppkoppling till internet. är riktigt sur, på allt och alla.
1. min hosta.
2. min näsa som envist blöder hela tiden.
3. min temperatur går upp och ner hela tiden, är jätte hängig.
4. innan idag när jag hyrde twintips så ska man ju säga vikt för att det ska vara rätt vikt när man spänner på pjäxorna och blablabla. min pappa sa att jag vägde 68 kilo när jag inte var där till den snubben (inte nog med att han var snygg, utan att kolla in honom..). SEXTIO ÅTTA KILO? jamen tack somfan för den. är riktigt sur, och det var svinpinsamt ju. jag väger i helvete heller 68 kilo. ed: kunde inte rätta till vikten då jag inte visste något förens vi gick ifrån och jag förvånat frågade om han visste vad jag vägde och han sa ''du väger väl 68?''

ska fortsätta att vara pisslack på mitt rum tillsammans med spotify, däckar nog snart i vilket fall som. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0