dag 5

Your defenition of love:
enligt mig, så måste man inte ha sex för att visa kärlek. även om det kan vara ett bra sätt att visa kärlek på. man måste ha kul tillsammans, kunna prata om saker, säga vad man tycker och tänker och även känna att man kan umgås med sina vänner, kill eller tjej utan att personen man han ett förhållande med visar sura miner. bråkar man, så måste man kunna prata om det och inte lägga skulden på bara den ena. man är två i ett förhållande och där är inte en av två som gör alla felen. att retas och tramsa tillsammans är även något jag tycker är viktigt, kan man inte tramsa och måste leka mogna inför varandra hela tiden är det ett tråkigt förhållande. killen jag har ett förhållande med brukar jag ofta vilja se som min bästavän och inte bara som min pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0